Subject: FW: 24-96 LC1515. 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojekt
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 15:51:01 +0300

From: Annika Matson <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 18, 2024 2:36 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: 24-96 LC1515. 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojekt

Tere!

Registreeri see e-kiri palun mulle menetlemiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 18, 2024 1:39 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-96 LC1515. 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojekt

Tere!

Uuendatud joonised manuses.

Küll aga pole võimalik referentsfaile joonisesse bindida, kuna meile
edastadud alusjoonisel on mingisugune viga – tõenäoliselt on mitmeid
jooniseid teineteise sisse binditud ja sellest tulenevalt ei ole võimalik
seda meie projekti sellisel kujul sisse tuua. Kahjuks ei edastatud ka
meile kõiki jooniseid eraldi, et oleks võimalik välja selgitada, kus
probleem täpsemalt asub.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5356 8143

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 15 July, 2024 09:03
To: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-96 LC1515. 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojekt

Tere!

1.	Joonisele lisatud dimensioonid ei kajastu .dwg failis.
2.	Palun edastada .dwg joonis selliselt, et referentsfailid
kajastuksid automaatselt joonisel.
3.	Palun korrigeerida liitumiskilbi LK229164 IKÕ ala. Vastavalt
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude ja
-rajatiste teemaale kavandamisel Lisa 6 punktile 3.1 tuleb IKÕ ala suurus
määrata ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 3:11 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-96 LC1515. 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojekt

Tere!

Aitäh tagasiside eest!

Nüüd võiks puudused likvideeritud olla. JK68660 paigaldatakse Uuekaru
kinnistule ja selles osas sai asendiplaani legendi täiendatud.

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5356 8143

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, 10 July, 2024 12:27
To: Merlyn Randla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-96 LC1515. 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojekt

Tere!

1.	Väljapool Rail Baltica projekti elektrimaakaabli paigaldamisel
lahtisel meetodil riigitee maaüksusele palun näidata ära avatud kaeviku
piirid ning teepoolse piiri kaugus riigitee katte servast. Avatud kaeviku
tingmärk lisada ka tingmärkide loendisse.
2.	Riigitee nr 11240 km 2,57-2,64 palun viia projekteeritud maakaabel
projekteeritud kergliiklustee mulde nõlvusest välja maksimaalselt kinnistu
piiri äärde.
3.	Märkida joonisele projekteeritud maakaabli kaugus kinnistu
piirist.
4.	Palun täpsustada, kas jaotuskilp JK68660 paigaldatakse Uuekaru
(71901:001:0940) kinnistule? Kas must ruut kujutab kilbi reaalset suurust?
Kui jah, siis lisada palun selgitus tingmärkidesse.
5.	Palun korrigeerida IKÕ plaani tabelit vastavalt Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2024-02/IK%C3
%95%20n%C3%A4idislahendus_19.02.2024.pdf> Isikliku kasutusõiguse seadmise
plaani näidislahendusele (riigiteel kulgemise km-d ei ole vajalik
kajastada).
6.	IKÕ plaanidel ei ühti kinnistu piiride tingmärgid plaanil ja
tingmärkide loendis (plaanil on pidevjoon, tingmärkides katkendlik joon).
7.	IKÕ plaanidel palun kajastada projekteeritava maakaabli pikkusena
antud isikliku kasutusõiguse alasse jääva kaabli pikkust, mitte kogu
projekteeritava kaabli pikkust.

Projektile 24-95 LC1516 annan tagasisidet eraldi kirjaga.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Merlyn Randla < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 19, 2024 11:04 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 24-95 LC1516; 24-96 LC1515. 11342 Saku-Tõdva ja 11240
Tõdva-Hageri elektriliitumisprojektid.

Tere!

Elektrilevi tellimusel tegeleme 11342 Saku-Tõdva ja 11240 Tõdva-Hageri TV
elektriliitumisprojektidega Saku vallas Harju maakonnas. Sellega
seonduvalt soovime Teiega kooskõlastada planeeritavate
elektriliitumisprojektide asendiplaanid. Mõlema projekti kaustad on
lisatud manusesse.

NB! Asendiplaani dwg-faili vaatamisel on tarvilik alla laadida ka
referentsfailid, mis on leitavad järgnevalt lingilt:
https://pilv.mkm.ee/s/mKSJMfO3wAaayvO

Parool on STTH

Palun küsimuste korral ühendust võtta!

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5356 8143